سرعت...



چشمش به دختر افتاد , دلش لرزيد رو به تخته كلاس برگشت و فرمول سرعت را نوشت:
V=x.t
فكر كرد ديگر وقتش رسيده , بالاخره تصميمش را گرفته بود . رو به كلاس برگشت , او نبود . جايش دانشجوي ديگري نشسته بود.
قدمي با عصا برداشت
و...
عينكش را با انگشت به چشمش نزديك تر كرد...
جاي همه دانشجوهاي قبل , كسان ديگري نشسته بودند. دير بود... فرمول سرعت را خوب مي دانست , اما مفهومش را هرگز نفهميده بود!!




نظرات شما عزیزان:

danyal17
ساعت17:44---27 خرداد 1392
من شما رو لینک کردم شماهم منو لینک کنید ممنون میشم

danyal17
ساعت12:14---27 خرداد 1392
(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


نارنج
ساعت2:26---27 خرداد 1392
خيلي ديييييير
اخه چرا


مسعود
ساعت19:08---26 خرداد 1392
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:جملات زیبا,,,, | 5:50 بعد از ظهر | نویسنده : بـــــــ♥ــــــاران |